سایت اصلی و کانال دکتر علیرضا افشار تکمیلی ... شمارش معکوس
مشاوره کنکور۹۹ علیرضا افشار
انتخاب رشته کنکور98 .مشاوره انفرادی تحصیلی.مشاوره کنکور دکتر افشار.برنامه ریزی تلفنی کنکور99
درباره وبلاگ


پایگاه مشاوره کنکور رایگان (www.alirezaafshar.org) محلی ست برای یاری شما داوطالبان کنکور۹۹ و در جهت گسترش عدالت آموزشی در کشور گام بر می دارد که فاصل صوتی کلاس مشاوره ای دکتر افشار؛،.مطالب ارائه شده همگی مطابق برترین اصول و شیوه های مطالعه و انگیزش تحصیلی می باشد . سوالات شما دوستان در کمتر از 72 ساعت پاسخ داده می شود و شما داوطلبان رشته های ریاضی و تجربی می توانید ، با کمال اعتماد به مشاوران توصیه ها را توشه راه خود قرار دهید . امیدواریم که بتوانیم شما را تا رسیدن به رویایتان یاری کنیم . با تشکر و احترام : کانال مشاوره علیرضا افشار https://telegram.me/alirezaafsharofficial
آخرین مطالب
پنج شنبه 1 دی 1386برچسب:, :: 15:56 :: نويسنده : استاد علیرضا افشار

با سلام خدمت همه عزیزان .  امیدوارم که حال تک تک شما خوب باشه . خدا رو شکر می کنم که توفیق این رو پیدا کردیم نیمه دوم سال کنکوری هم در کنار شما باشم . امیدوارم که بتونیم در کنار هم روزهای خوبی رو تجربه کنیم . خوب از همون ساعات اول قرار دادن نظر سنجی در سایت همون طور که انتظار می رفت خیلی ها اظهار علاقه کردن که در طرح شرکت کنند . لازم میدونم که قبل از شروع طرح که انشاا... از شنبه سوم دی ماه آغاز میشه و اولین ماه خودش رو میگذرونه بتونم در کنار عزیزان گامی در جهت بهبود وضعیت شما عزیزان بردارم . با توجه به استقبال خوب و تعداد نفرات بالا از دوستان خواهش کردم که حتما وقت مجزایی رو برای بچه های وب قرار بدن و رسیدگی به کارهای اونا رو به تعویق و تاخیر و لا به لای دیگر کارها نندازن . خوب این حساسیت های من شاید هم خیلی سخت گیرانه باشه ولی دوست دارم با تمام وجود و توانایی در جهت پیشرفت کنکوری ها حرکت کنیم . در پروسه اول طرح که شاید شامل دو دوره ( دی و بهمن ) بشه ، اولویت اول ما برای ثبت نام فقط از بچه های سابق وب هست و دیگر عزیران تازه وارد هم در صورت داشتن ظرفیت خالی از طرف ما می تونند که از همین اولین مرحله به جمع ما بیان . لازم به ذکر هست که اون دسته از اولیای محترم دانش آموزان و داوطلبان کنکور که کم و بیش پیگیر کارها و مطالب وب بودن و همین طور همکاران و مشاوران عزیز و پشتیبانانی تا کنون از مطالب و توصیه های حقیر استفاده می کردند ، انشا... در آینده در صورت تمایل می تونند به طور جدی تحت آموزش های روان شناسی یادگیری و هدایت تحصیلی و موضوعات انگیزشی ... برای هر چه بهتر و تکمیل کردن پیگیری های خود به روی عزیزان محصل ، و در کارگاه های تخصصی شرکت کنند . ( تاریخ حدودی شروع بکار این بخش اسفند 90 ) .

با توجه به استقبال داوطلبان از همراهی کادر مشاوره ای تاپای کنکور لازم به ذکر است که نکاتی تمیلی رو بیان کنم .

_ این طرح برای داوطلبان و فارغ التحصیلان رشته های ( ریاضی و تجربی ) شرکت در آزمون سراسری سال 91 می باشد ؛ اما چنانچه دانش آموزان مقطع سوم دبیرستان هم تمایل به شرکت در آن جهت آمادگی خود برای کسب مهارت های مختلف را داشته باشند می توانند در آن شرکت کنند .

_ 30 روز همراهی کادر مشاوران در کنار شما درست از زمان ارتباط اولیه شما محاسبه می شود و در صورت تمایل و ظرفیت ما می توانید از هر زمان که خواستید به ما ملحق شوید

_ هزینه پیش بینی شده برای هر ماه مبلغ 10 هزار تومان می باشد .

_ ارتباط مشاوران با شما از طرق ارسال سوال در قسمت نظرات ، ارسال ایمیل ، هماهنگی قبلی و ارتباط آنلاین در محیط چت و تماس تلفنی و در آخر ارسال پیامک برای اعلام وضعیت و گزارش کار می باشد .

_ بازهم از همینجا و برای همیشه اعلام می کنم که کادر مشاوران وابسته به هیچ شخص و موسسه حقیقی و حقوقی نمی باشد و جنبه تبلیغاتی ندارد .

پس از تایید ثبت نام شما در طرح اسم و اطلاعات اولیه شما در لیست تک تک اعضای مشاوران قرار خواهد گرفت و به صورت کارگاهی به فراخور نیاز شما در زمینه های مختلف مشاوران در کنار شما خواهند بود . عده ای از دوستان فقط ارتباط با من رو می خواستند  و باید گفت نحوه اجرا کار کارگاهی ما به طریقی ست که داوطلب با توجه به نیاز خود از توصیه های عملی ، انگیزشی ، برنامه ریزی و ... توامان استفاده خواهد کرد و در طول مسیر پیوستگی بین کار ما به طریقی ست که تضمین می کنم ، داوطلب احساس دوگانگی و تضاد بین صحبت ها و بحث ها و ... نداشته باشد و به نحوی ارتباط مشاوران تنگاتنگ است که گویی یک فرد مشاور ( البته چکیده کار همه ) در کنار اوست .

ارتباط از طریق ارسال سوال و جواب قسمت نظرات و ایمیل یاهو + ارتباط در محیط چت روم + ارسال مطالب روزانه در صورت نیاز برای کادر مشاوران جدید

ارتباط از طریق ایمیل شخصی ( جی میل ) من + تماس تلفنی + ارسال پیامک برای خودم

(( من همراه این کادر خوب از مشاوران مدت هاست که در کنار هم هستیم و با هم کار می کنیم و مطمئن باشید تفاوت و اختلاف و برتری هم باشه به جرات میگم که از طرف من کوتاهی هست ))

هیچ سقفی برای تعداد پرسش های بچه ها در قسمت نظرات و ایمیل ها وجود نداره و در حدود 2 ساعت هم هر کدوم وقت برای مشاوره تلفنی دارن که بنا به نظر خودم و شرایط طرف مقابل بیشتر هم شاید بشه .

شاید یکی از دلایلی که خواستم این طرح باشه این بود که دوست داشتم بچه ها در نیمسال دوم تکونی بخورند و وضعیت خودشون رو با هر پایه و سوادی که دارن بهبود ببخشند . امیدوارم که با توجه به مهم بودن کیفیت کار تا کمیت بتونیم در کنار هم شاهد پیشرفتت باشیم .

اون دسته از بچه هایی هم که به طرح رای منفی دادن ( به هر دلیلی ) دوست داشتن میتونند با خودم تماس بگیرن و علتش رو بگن . مطالب روزانه سایت و همین طور ارسال سوال و جواب از طریق قسمت نظرات همچنان هم ادامه داره . ( البته با پاسخ گویی خانم ها آزاد و عظیمی ) موقعیت حساس هم شد میتونید با خودم هر وقت که خواستین تماس بگیرید تا جواب بدم ولی هدف اصلی ما از ایجاد این کار برای عده ای محدود تر پیگیری وضعیت و پیشرفت قدم به قدم با بچه هایی بود که دوست داشتم دقیقا رو کارشون آنالیز داشته باشن . جی میل من هم اگر تعداد سوالات بچه های متفرقه کم بود شاید جواب دادم ... البته با تاخیر احتمالا .. چون وقتم کم هست وگرنه خیلی دوست داشتم که مث سابق میتونستم جواب بدم . دوست دارم که اونایی که تو طرح 50 نفره ما هستن احساس راحتی کنند و باور داشته باشن که اگه میخوان میشه و بچه هایی هم که نیستن بین خودشون و ما فاصله احساس نکنند و همچنان همین طور که دوسشون داریم با ما باشن و با همکاران پاسخ گو در وب همکاری و تعامل داشته باشن .الحق خانم عظیمی و آزاد به اکثر مسائل اشراف دارن و اینو حتما خودتون هم دیدین . یه تشکر هم اینجا میخوام برای اولین بر از یه فردی که زودتر از همه در کنار من بود ولی تا حالا اسمس ازش برده نشد بکنم . خانم مریم عزیز خواهر خانم عظیمی که زحمت تایپ تمام پست های منو تو وب اونم با احساس های دوست داشتنی من کشیدن . شاید اگه قدرت پردازش کلام من توسط او نبود الان بعضی از پست ها انقدر حس و علاقه خوب نداشت . براش آرزو موفقیت می کنم و امیدوارم که این آخرین باری باشه که منو نها میذاره و مطلب رو تنها تایپ می کنم . یه نکته مهم مهم مهم : رسیدم و تو وقتی که داشتی جواب تمام ایمیل های آذر رو دادم . بچه هایی که از آبان جواب ایمیل هاشون مونده اگر بازهم همون سوالات و نیاز رو دارن اون ایمیل رو از اول برام بفرستن تا جواب بدن تا حقی از قبل به گردن نداشته باشیم .

یه نکته دیگه به خاطرم اومدو اونم اینکه یه عده پرسیده بودن که کادر مشاوران رو معرفی کنیم . در جواب بگم که به خاطر تصمیم دست جمعی خودشون و اینکه نمیخوان اسمی از کسی به عنوان تبلیغ و مشکلات .... برده بشه از معرفی خودشون امتنا می کند و ترجیح میدن که مرور زمان و پس از گذشت حداقل دوره اول کار این کارو انجام بدن . ( شخصا بهتون این اطمینان رو میدم که اگر بنده رو قبول دارین ، این عزیزان رو هم از نظر توان علمی و سبک کار قبول خواهید داشت و حداقل وسواس بیش از یکماهه من تو انتخاب کادر میدونم که جواب میده )

 

 با تشکر و احترام : علیرضا افشار

1 دی 90



انتخاب رشته ۹۸ انتخاب رشته آزاد ۹۸ انتخاب رشته سراسری ۸۹ برنامه ریزی موفقیت در کنکور از عید تا خرداد ۹۹

نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت10:11---4 دی 1390
واقعا توجیه شدم .مرسی از پاسختون.دوستتون دارم

زهرا
ساعت11:10---3 دی 1390
سلام.آقای افشار ببخشید که این سوال رو میپرسم.با شناختی که از شما دارم میدونم انسان به معنای واقعی کلمه هستین.قشنگی کار شما رایگان بودنش بود. میشه دلیل دریافت وجه رو توضیح بدین؟آخه نمیخوام راجع به شما قضاوت کنم و تصویری که از شما در ذهنم داشتم خدشه دار شه.
پاسخ:با سلام . علت لا به لای حرفها توضیح داده شده . استاد اگر وجه مختصری میگیرن که به قول خودشون پول چای و شیرینی کادر که قراره برای بچه ها وقت بذاره هم نمیشه . این وجه فقط جهت این دریافت میشه که بچه های مایل تر و راغب تر و اهل کار و مصمم بیان تو طرح و وقت مشاوران گرامی صرف کار روی حجم بالایی از بچه ها و بعضا دیده شده سهل انگار نشه و دوم اینکه خود بچه ها روشون باز باشه تا مشارکت جدی در طرح داشته باشن و چون پول میدن جدی تر کار کنند و از مشاوران کار بخوان و همه در جمع پیشرفت کنند . باور کردنش شاید سخت هست ولی همچین کاری با این قیمت ( بیش از 80 درصد رایگان ) رو فکر نکنم از گروه کاربلدی مثل استاد و همکاران بتونید جایی پیدا کنید .. ولی در هر صورت استاد دوست نداره جنبه رایگان بودن کار و خدمت به همه از بین بره ... به همین علت هست که مطالب و توصیه ها و پست های حرفه ای نوشته شده رو در اختیار همه بچه ها و قابل روییت برای همه در سایت قرار میده و دیگر دوستان ( من و خانم آزاد و آقایی دیگه ) رو ملزم کردن که به سوالات شما ها پاسخ بدیم و راهنمایی تون کنیم ... با تشکر ... امیدوارم که تردیدی تو دلت نباشه ... بخصوص شمایی که از قدیمی ها هستی


ساجده
ساعت15:48---2 دی 1390
سلام اقای افشار براتون میل گذاشتم خواهشا جواب بدید ممنون میشم راستی فکر کنم بهتره از این به بعد منوشماازطریق میل باهم درارتباط باشیم هرجورشما صلاح میدونید یاحقپاسخ:سلام . پاسخ داده شد عزیز

زهرا
ساعت11:12---2 دی 1390
سلام .آقای افشار شما از کجا متوجه میشید یک نفر از بچه های قدیمی وب هستش؟آخه خیلیها اسم کوچیک گفتن وبه طور کامل خودشون رو معرفی نکردن؟یا حداقل با اسم دیگه ای خودشون رو معرفی کردن.میشه توضیح بدین؟
پاسخ:سلام . با استفاده از آی پی بچه ها ... شما نگران نباشید . حتی تا الان تعدادی از دوستانی که تازه هم با ما آشنا شدن در طرح ثبت نام کردن و تا این لحظه ظرفیت داریم و میتونید ثبت نام کنید و با توجه به استقبال خوب بچه ها در نظر داریم با مشوذت اعضای کادر مشاوران در صورت توافق و تایید کیفیت کار بر کمیت و تعداد اعضا پیش بینی شده هم بیفزاییم


روژینا
ساعت11:07---2 دی 1390
سلام اقای افشار.اگه کسی ثبت نام نکنه بازهم میتونه با شما تماس داشته باشه؟
پاسخ:سلام . حقیقتا خیلی دوست دارم که این اتفاق بیفته ولی خوب یکی از دلایل ایجاد طرح هم وقت محدود خودم بود تا بتونم با عده ای به طور اصولی و متمرکز در ارتباط باشم ... سعی میکنم که از طریق تماس تلفنی وقتی بذارم و شاید پاسخ گویی به ایمیل ها ولی خوب مسلما الان نمیتونم قول بدم ... میتونید از مطالب روزانه وب که از این پس هر روز توسط من و کادر مشاوران ارائه میشه استفاده کنید


ساجده
ساعت16:59---1 دی 1390
سلام ..چی بگم بهتون 10دقیقه وقت اوردم میخواستم ازبرنامه ی جدیدم بگم وببینم که درسته یانه...راستی من چکار کنم جزءکدوم دسته ام ...راستی گفتید میخواهید یه کارای برای مسائل عاطفی بچه ها انجام بدید خواهشا زودتر میدونید چرا یکی برام میل فرستاده بودو گفته بود چنین مشکلی داره وداره داغون میشه گفت ازم کمک میخواد من که نمیتونم کاری براش بکنم تازه از الان وقتم اونقدر داره محدود میشه که مجبورم نصف شب بلند شم درس بخونم به خاطر همین 15دقیقه سرزدن به اینجا ....متاسفانه بچه ها مدام دارن پیام میدن وشماره میخوان دوست دارم درک کنن که اگه قراره ساجده شماره بده باید سامانه ی پیامکی رابندازه ...منم به اون دوست عزیز که گفت داره داغون میشه گفتم باشما تماس بگیره شرمنده ولی طرحتونو هم لو دادم گفتم قراره یه کارای بکنید وگفتم منتظر شه .....اینارو گفتم که بدونید انگار اون طرحتون خیلی حیاتیه .......خواهشازودتر، مقصر منم من که نمیتونم به کسی مشاوره بدم امادوستان عزیز هی میگن که با مشاوره های منو....اینجوری فقط حال من بد میشه وشرمنده میشم ببخشید تورو خدا شاید اگه من توی اون مدت که نبودید این کارو نمیکردم بچه ها مستقیما ازخودتون کمک میخواستن وباخودتون مسائلشونودرمیون میذاشتن..راستی من کلی برنامه دارم اما نمیدونم کدوم درسته یعنی برنامه ریزی کردم بااجازتون یا بهتون زنگ میزنم یااز این به بعد بهتون میل میدم بااجازه شما
پاسخ: سلام به شما . شما خودت میدونی جز کدوم دسته ای و دیگه حرفش رو نزن . ساجده عزیز .. خودت رو درگیر نکن . کار خودت رو انجام بده و بچسب به هدف اصلیت . هر کسی ازت کمک خواست به من ارجاع بده .. میدونم دوست داری کمک کنی ولی خودت و هدفت مهم تر هست . اشکال نداره .. حتما به مرور زمان کارایی که تو ذهنم هست رو پیاده می کنم . هر کسی ازت راهنمایی خواست بهش بگو وقتت تنگ هست و ارجاع بده به من . در مورئ برنامه ها از هر راهی دوست داری به اطلاعم برسون و مشورت کن . موفق باشی و ذره بین . ( زوم کن رو کار خودت)


zahra
ساعت16:32---1 دی 1390
salam ostad.omidvaram ke haletun khub bashe.ostad man motavajeh nashodam??manzuretun ine ke hame nemitunan sabte nam konan vase dey mah?un 50nafar ki hast ostad?ye soale dge man fizike 3 va 1ro az ruye gaje payeee mikrotabaghebandi bekhunam???ya ketabe dge
پاسخ:سلام . هر کسی بخواد میتونه ثبت نام کنه . گفتم چون ظرفیت 50 نفر هست اولویت با بچه هایی هست که زودتر ثبت نام کنند . اگر امکانش پیش اومد سعی می کنم این سقف تعداد نفرات رو بالاتر هم ببریم اما چون کیفیت کار خیلی مهم تر هست فعلا همین 50 نفر . فیزیک سه از رو گاج میکرو خوبه . کتاب گاجت برای 88 به بعد باشه . خیلی سبز رو برای فیزیک 3 پیشنهاد نمیکنم ، چون فوق العاده زیاد هست و مفصل ولی خوب بچه های سال سومی بخونند استاد فیزیک میشن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: